Košík

Ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré vás priviedli až sem - na stránku reklamačného rozcestníku. Pre vašu spokojnosť urobíme všetko, čo bude v našich silách. Reklamačné oddelenie reaguje na všetky vaše správy spravidla do 48 hodín. Môžete sa spoľahnúť na maximálnu ústretovosť, ktorú vám poskytneme. Nižšie nájdete poriadok, ktorý uľahčí a urýchli celý reklamačný proces, ak vyberiete správnu kategóriu vašej požiadavky. Pred začatím reklamácie vám doporučujeme zoznámiť sa s reklamačným poriadkom TU.

Reklamačný rozcestník

  1. Prišiel Vám poškodený tovar?

    Pokiaľ vám prišiel poškodený tovar, ihneď kontaktujte reklamačné oddelenie na email reklamace@maxmax.sk
  2. Prišla Vám nekompletná zásielka?

    Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Kontaktujte prosím čo najskôr reklamačné oddelenie na email reklamace2@maxmax.sk

  3. Doručili sme Vám iný výrobok?

    Ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Čo najskôr kontaktujte prosím reklamačné oddelenie na email reklamace2@maxmax.sk

  4. Potrebujete reklamovať už doručený tovar?

  1. SANITÁRNY TOVAR (sprchové kúty, sanitárna keramika a iné). Vyplňte prosím nasledujúci reklamačný formulár TU
  2. NÁBYTOK (postele, skrine, písacie stoly a iné). Vyplňte prosím nasledujúci reklamačný formulár TU
  3. KOBERCE (plyšové koberce, kusové koberce, predložky do kúpeľne a iné). Vyplňte prosím nasledujúci reklamačný formulár TU
  4. MATRACE. Vyplňte prosím nasledujúci reklamačný formulár TU
  5. OSTATNÝ tovar z našej ponuky. Vyplňte prosím nasledujúci reklamačný formulár TU