Košík

Registrácia zákazníka

1. Pred prvým nákupom sa môžete zaregistrovať do databázy zákazníkov vyplnením registračného formulára, kde si zvolíte prihlasovacie meno a heslo.

2. Registrovaní sa ako "Zákazník" Vám v budúcnosti uľahčí nákupy, nebudete musieť zadávať nič viac len prihlasovacie meno (login) a heslo.

3. Pred prvým nákupom sa uistite, či údaje, ktoré ste uviedli pri registrácii, zodpovedajú skutočnosti.

4. Ak sa údaje od doby Vašej registrácie zmení, môžete ich kedykoľvek opraviť, rovnako tak môžete zmeniť aj Vaše prístupové heslo.

5. Všetky Vami uvedené údaje budú v našej spoločnosti chránené podľa zákona č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov.

Nakupovanie

1. Vyberte si požadovanú kategóriu tovaru v hornej lište ponuky na hlavnej strane.

2. Vyberte si konkrétny typ tovaru a pridajte do košíka v požadovanom množstve.

3. V hornom pravom rohu stránky vedľa symbolu nákupného košíka sa vám objaví priebežná celková hodnota Vášho nákupu, vrátane všetkých detailov k objednávanému tovaru.

4. Tovar v košíku môžete kedykoľvek dopĺňať či z neho odstraňovať.

5. Nákup dokončíte kliknutím na tlačidlo "Vytvoriť objednávku". Ďalej postupujete podľa inštrukcií. Vyplníte svoje iniciály a dodaciu adresu (ak nie ste zaregistrovaní a prihlásení), zvolíte si spôsob platby, spôsob dopravy a zaškrtnete políčko "Súhlasím s obchodnými podmienkami". Nakoniec kliknete na tlačidlo "Odoslať objednávku".

Platba a dodanie tovaru

1. Po odoslaní objednávky Vám bude obratom e-mailom potvrdené jej prijatie.

2. Po následnej kontrole objednávky budete kontaktovaní e-mailom (popr. telefonicky) s podrobnými informáciami o dostupnosti tovaru a predpokladaným termínom doručenia. Zároveň Vám budú e-mailom zaslané údaje pre zaplatenie (v prípade, že zvolíte platbu vopred - prevodom na náš účet).

3. Všetky tovary z nášho e-shopu je možné objednávať a nakupovať aj formou dobierky (platba v hotovosti kuriérovi pri odovzdaní).

4. Tovar je kupujúcemu v Slovenskej republike dodávaný na adresu uvedenú v objednávke v lehote od 3 do 10 pracovných dní od prijatia objednávky, ak nie je v popiskoch daného produktu uvedené inak. Pokiaľ sa tovar zákazníkovi vyrába takzvane "na mieru" (napr. detske postieľky), alebo je k zákazníkovi distribuovaný priamo od výrobcu zo zahraničia, môže byť táto doba dlhšia a kupujúci je na túto skutočnosť vždy upozornený v popise produktu. Faktúru obdrží zákazník spoločne s tovarom alebo elektronicky e-mailom. Ak nebude možné v uvedených termínoch tovar vyexpedovať, oznámi to predávajúci kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu, písomne ​​alebo telefonicky.

5. Zasielanie tovaru mimo územia Českej a Slovenskej republiky je riešené individuálne.

6. Osobný odber objednaného tovaru v sídle firmy MAXMAX.cz, s.r.o. v Uherskom Brode je možný v pracovné dni v čase od 8.00 - 16.30 hod. Akonáhle je tovar pripravený k odberu, je zákazník o tejto skutočnosti informovaný telefonicky alebo e-mailom.

7. Vybraný tovar dodávame zákazníkom zdarma, bez nutnosti platby za poštovné alebo balné. Tieto výrobky nesú označenie "Doprava zadarmo". Ak si u nás taký tovar objednáte, v akomkoľvek množstve Vám ho dopravíme na Vami zvolenú adresu v Slovenskej republike zdarma.

Sledovanie stavu objednávky

1. O stave spracovania Vašej objednávky ste od nás vždy informovaní e-mailom. Presne viete: A) Kedy sme Vašu objednávku prijali. B) Kedy bola spracovaná a v akom predpokladanom termíne Vám bude zásielka dodaná. C) Ktorý deň presne bol tovar vyexpedovaný a je na ceste k Vám.