DNES ZĽAVA -10 % na všetky matrace, toppery a chrániče matracov s kódom: MAXRELAX

I. Úvodné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.MAXMAX.cz. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľa) a kupujúceho (zákazníka).

Prevádzkovateľom je spoločnosť MAXMAX.cz s.r.o., so sídlom Prakšická 1338, 688 01 Uherský Brod, IČ: 02031043 102, DIČ: CZ02031043, zapísaná v obchodnom registri pod sp. zn. C 80043 vedenou na Krajskom súde v Brne.


II. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

1. Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, ako aj Reklamačný poriadok a že s nimi súhlasí. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť predávajúcemu potrebnú súčinnosť nevyhnutnú pre vybavenie reklamácie. V opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.

2. Po odoslaní objednávky vám bude obratom e-mailom potvrdené jej prijatie. Toto potvrdenie je však iba informatívneho charakteru a nie je akceptáciou (prijatím) vášho návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Všetky objednávky zaslané prostredníctvom internetového obchodu www.MAXMAX.sk sú záväzné (Občiansky zákonník 89/2012 Zb, ČR). Objednávku je možné stornovať maximálne do 24 hodín zaslaním e-mailu na adresu: objednavky@maxmax.sk.

3. Po následnej kontrole objednávky budete kontaktovaní e-mailom (popr. telefonicky) s podrobnými informáciami o dostupnosti tovaru a termínom doručenia. Zároveň vám budú e-mailom zaslané údaje na zaplatenie (v prípade zvolenia platby bankovým prevodom). Týmto okamihom bude vaša objednávka považovaná za záväznú.

4. Tovar z nášho e-shopu je možné zaplatiť niekoľkými spôsobmi: dobierkou (platba v hotovosti pri prevzatí tovaru od prepravcu v EURÁCH); bankovým prevodom (platba vopred, zákazník ušetrí za dobierkovné); osobný odber (platba v hotovosti v EURÁCH pri prevzatí alebo môžete platiť kartou cez platobný terminál na výdajnom mieste spoločnosti: MAXMAX.cz, s.r.o., Prakšická 929, 688 01 Uherský Brod) alebo prostredníctvom online platby.

5. Predajca si vyhradzuje právo požadovať od kupujúceho zloženie zálohy 10 % z celkovej sumy, ak celková hodnota nákupu presiahne 385 EURO alebo sa tovar vyrába presne na mieru zákazníka (detský nábytok, individuálne rozmery kobercov, samolepky na zákazku). Po uhradení tejto zálohy bude objednávka považovaná za záväznú a tovar sa pre Vás bude zhotovovať. K úhrade zálohy budete vyzvaní e-mailom, popr. telefonicky. Ďakujeme za pochopenie.

6. Po vyexpedovaní tovaru je kupujúci o tejto skutočnosti informovaný e-mailom, príp. telefonicky.

7. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, pokiaľ sú objednávacie údaje neúplné alebo vzbudzujú pochybnosti o skutočnom úmysle potencionálneho kupujúceho objednať tovar. O tomto odmietnutí predávajúci zašle informáciu na e-mailovú adresu kupujúceho alebo mu toto oznámi písomne ​​či telefonicky.


8. Kupujúci sa zaväzuje odobrať záväzne objednaný a zaslaný tovar a zaplatiť celkovú cenu za objednaný tovar a prípadne ďalšie poplatky (poštovné, balné, dobierkovné) uvedenej v záväznej objednávke.

9. Cena za dopravu tovaru zakúpeného v našom obchode je priamo závislá na hmotnosti a povahe objednávky a bude v objednávke vypočítaná automaticky. Presná cena dopravy sa nakupujúcemu zobrazí v podrobnostiach objednávky ešte pred dokončením (odoslaním) objednávky do nášho systému.


UPOZORNENIE: Za tovar počas prepravy zodpovedá dopravca, preto si tovar pri prevzatí dôkladne skontrolujte. Minimálne je potrebné skontrolovať vonkajší obal, či nie je poškodený alebo porušený. V prípade, že je prepravný box alebo obalový materiál preukázateľne poškodený, spíšte ihneď s vodičom reklamačný protokol, prípadne tovar vôbec nepreberajte.

Ak poškodenie zistíte až po rozbalení, je možné poškodenie dopravou reklamovať u prepravnej spoločnosti do 3 pracovných dní od doručenia zásielky. Prepravné spoločnosti majú tendenciu reklamácie zamietať. Poškodenie ohláste aj nám prostredníctvom reklamačného formulára. Prosíme o zachovanie všetkého obalového materiálu a čakania na pokyny zo strany reklamačného pracovníka. Reklamovaný tovar nelikvidujte.

Kontrolovať tovar je odporúčané zákazníkovi tiež pri osobnom odbere na prevádzke spoločnosti. Skontrolovať je potrebná najmä stav prepravného boxu alebo obalového materiálu, či nenesie známky mechanického alebo iného poškodenia. Ďalej sa odporúča overiť si počet kusov balení, ktoré sú súčasťou objednávky. Ďakujeme za pochopenie.

10. Tolerancia povolenej odchýlky rozmerov všetkých kobercov (vrátane kobercov pripravovaných tzv. "na mieru") je ± 4 % z udávanej (dohodnutej) dĺžky a šírky. Koberce upravované výslovne na prianie zákazníka nemožno vrátiť späť predajcovi (okrem zistenia výrobných chýb tovarov). Za chyby nebude brané obšitie koberca, ktoré sa môže farebne líšiť podľa aktuálnych možností výrobcu. Odchýlka od rozmerov uvedených v objednávke matrac môže byť +/- 3% u šírky aj dĺžky.

11. Obrázky uvedené pri tovare majú ilustratívny charakter, skutočný vzhľad produktov sa môže nepatrne líšiť (vplyvom technických dôvodov, nastavením monitora, použitím typu prehliadača a pod.). Upozorňujeme ďalej, že obrázky alebo fotografie použité pri tovare nemusia presne zodpovedať popisovanému výrobku a predajca si vyhradzuje právo na drobné zmeny a odchýlky.

12. Vzhľadom na to, že tovar je predávaný na základe vzoriek alebo vyobrazenia v katalógu, nebudú u výrobkov z priemyselne vyrábaných materiálov považované malé zmeny alebo odchýlky vo farbe, štruktúre, tónovaní, hrubosti, vzore, prevedení, gramáži, sile, pevnosti a i. oproti vzorkám alebo vyobrazeniu tovaru, za jeho vady alebo za porušenie kúpnej zmluvy. Za vady nebudú ďalej považované odchýlky alebo zmeny vo farbe, štruktúre, tónovaní, hrubosti, vzore, prevedení, gramáži, sile, pevnosti a i. ak sú väčšie ako minimálne alebo malé u výrobkov z prírodných materiálov (drevo, koža a i.).

13. Prijatím našich obchodných podmienok zákazník potvrdzuje, že sa zoznámil so sekciou "Tipy a rady". Tu sa naši zákazníci dozvedia rady: Ako sa správne starať o akrylové koberce, Ako sa správne starať o plyšové koberce, Ako dosiahnuť lepšiu fixáciu koberca na podlahe alebo Ako správne lepiť samolepky na stenu. Tieto rady Vám pomôžu v správnom používaní u nás zakúpených výrobkov.

14. EET - Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

UPOZORNENIE: Predajca je povinný vystaviť zákazníkovi EET pokladničný doklad v prípade platby pri osobnom odbere v hotovosti. Možno platiť tiež kreditnou alebo debetnou kartou na platobnom terminále na recepcii spoločnosti. Iné platobné metódy pri osobnom odbere (platby cez platobné brány - PayU, GoPay, PaySec, Paypal; platby pomocou Bitcoin či skrze inú elektronickú menu) nie sú v internetovom obchode MAXMAX.cz, s.r.o. akceptované.
 
15. Po vystavení daňového dokladu nie je možné údaje v ňom obsiahnuté akokoľvek meniť. Zároveň upozorňujeme, že originál dokladu je vždy priložený k zásielke a v prípade potreby je možné vydať kópiu do 14 dní od vystavenia. Po tejto dobe už dodatočné kópie nevystavujeme a nezasielame.
 
16. Bankové poplatky spojené s úhradou objednávky hradí zákazník.
 
III. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ako postupovať, keď zakúpený tovar pre vás nie je to pravé a chcete ho vrátiť v zákonnej 14 dňovej lehote?

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Nárok máte aj v prípade, že objednávku urobíte na internete s osobným odberom v našom sklade.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, teda tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie vám nevzniká, pretože obchodný zákonník túto možnosť neuvádza.

Podmienky pre vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote:
- tovar je nepoužitý
- tovar je nepoškodený
- tovar nebol zákazníkom zmontovaný
- je zabalený najlepšie v pôvodnom obale.

Pri vrátení tovaru vás prosíme o priloženie dokladu o kúpe tovaru a dôsledné zabalenie zásielky, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu obsahu.
V prípade, že nám bude doručovaný tovar, ktorý je zreteľne poškodený prepravou z dôvodu nesprávneho zabalenia, nebude táto zásielka príjemcom prevzatá a bude automaticky vrátená odosielateľovi.

Pokiaľ bude tovar zaslaný predávajúcemu na dobierku, zásielka nebude prijatá. Náklady spojené s vrátením tovaru nesie výlučne kupujúci, ktorý si v týchto prípadoch sám zabezpečí odvoz tovaru späť na adresu prevádzkovateľa. Predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú čiastku najneskôr do 14 dní od vrátenia tovaru.

S tovarom, prosím, zasielajte vždy tiež sprievodný list, kde uvediete okrem iného aj číslo vašej objednávky a číslo účtu, na ktorý požadujete zaslať platbu za vrátený tovar.

Na vrátenie tovaru v lehote 14 dní bez udania dôvodu má zákazník právo vždy, ak kupuje vec cez internet. Vrátiť bez udania dôvodu možno nový tovar aj tovar, ktorý už nemá pôvodný obal alebo nemá visačky, bol použitý, opotrebovaný či dokonca zničený. Potom si však predajca môže vrátenú sumu znížiť o opotrebenie výrobku.
 
V prípade vrátenia tovaru, na ktorej bol použil zľavový voucher, je hodnota tejto poukážky nevratná.

Podľa § 1837 Občianskeho zákonníka nie je možné okrem iného vrátiť tovar, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, alebo tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom. Z hygienických dôvodov tiež nie je možné vrátiť tovar, ktorý zákazník vyňal z uzavretého obalu.

UPOZORNENIE: Neprevzatie balíka nie je odstúpenie od kúpnej zmluvy. V tomto prípade budeme vyžadovať úhradu vynaložených nákladov za dopravu.
 

IV. Reklamácie

1. Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru od prepravcu, prípadne vodiča spoločnosti MAXMAX.cz, s.r.o., skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia spôsobeného pri preprave. Ak áno, potom je povinný ďalej skontrolovať, či naozaj došlo k poškodeniu tovaru v zásielke. O prípadnom poškodení tovaru počas prepravy je kupujúci povinný bezodkladne informovať ako prepravcu (na mieste spísať reklamačný protokol), tak predávajúceho, najneskôr však do dvoch pracovných dní od prevzatia tovaru.

2. Ak dostane kupujúci nedopatrením chybný, poškodený alebo iný ako objednaný tovar, má právo na jeho výmenu. Zistené nedostatky oznámte, prosím, čo najskôr predávajúcemu. Pre tieto účely, prosíme, vyplňte REKLAMAČNÝ FORMULÁR, ktorý nájdete na titulnej stránke e-shopu v ľavej dolnej časti v sekcii "Nakupovanie" alebo e-mailom na adresu: reklamace@maxmax.sk.

3. Podmienky pre vrátenie tovaru v rámci reklamácie:
- tovar nie je inak poškodený,
- zásielka by mala byť adekvátne zabezpečená pre prepravu,
- tovar by mal byť vrátený spolu s originálom dokladu o kúpe,


4. Záruka sa vzťahuje na všetky zjavné a skryté vady tovaru, ktoré nie sú zlučiteľné s funkčnosťou tovaru, jeho úžitkovými a estetickými vlastnosťami. Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu. Záručná doba pre kupujúceho spotrebiteľa činí 24 mesiacov, avšak pre kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, je záručná doba iba 12 mesiacov. Doba, po ktorú nemôže spotrebiteľ chybnú vec užívať, t.j. od uplatnenia reklamácie až do doby, kedy je spotrebiteľ povinný si ju z reklamácie prevziať, sa do lehoty na uplatnenie práv z chybného plnenia nepočíta.

5. U samolepiek na stenu nie je nárok na reklamáciu pri nedodržaní návodu na lepenie, ktorý je vždy priložený spolu s faktúrou, poprípade ho nájdete na našich stránkach v sekcii "Tipy a rady".

6. Za vady, na ktorú sa vzťahuje záruka, nemožno považovať zmenu výrobku alebo jeho vlastností, ktoré vznikli:

- neodbornou alebo nesprávnou prepravou a manipuláciou, skladovaním, nerešpektovaním montážneho návodu, údržbou alebo obsluhou, zanedbanou starostlivosťou o tovar alebo zásahom do tovaru,
- nesprávnym používaním alebo neodborným zásahom,
- úmyselným poškodením spôsobeným kupujúcim alebo treťou osobou,
- opotrebením tovaru  spôsobeným jeho obvyklým používaním, 
- použitím tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, mechanickými, chemickými alebo fyzikálnymi vplyvmi,
- v dôsledku prirodzených zmien materiálov alebo pôsobením vonkajších vplyvov (napr. oxidácia, korózia, opotrebenie náterov, zmena farebného odtieňa plastových materiálov, a pod.),
- zásahom vyššej moci, najmä elektrickým výbojom alebo prírodnými živlami ako je voda, oheň, vietor, zem alebo inými extrémnymi prírodnými a fyzikálnymi procesmi.
 

K inštalácii sanitárneho tovaru využite certifikovanej montážnej firmy (odbornú montážou sa rozumie montáž osobou, ktorá má oprávnenie túto činnosť vykonávať), pretože v prípade reklamácie bude vyžadovaný doklad o odbornej montáži.

7. Záruka sa nevzťahuje na vady, na ktoré bola poskytnutá zľava.

8. Kupujúci reklamáciu uplatní bez zbytočného odkladu po tom, čo mal možnosť tovar prezrieť a zistiť, že na tovare je vada. Predávajúci nezodpovedá za zväčšenie rozsahu poškodenia, ak kupujúci tovar užíva, hoci o vade vie. Ak uplatní kupujúci voči predávajúcemu reklamáciu oprávnene, nebeží lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia ani záručná doba po dobu, po ktorú kupujúci nemôže reklamovaný tovar užívať.

9. Kupujúcemu-spotrebiteľovi musí byť reklamácia vrátane odstránenia chyby vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci a Kupujúci-spotrebiteľ nedohodnú na dlhšej lehote. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúci deň po uplatnení reklamácie v súlade s ust. NOZ. Je na predávajúcim, aby pokiaľ to považuje za potrebné, vyzval spotrebiteľov po uplatnení reklamácie k súčinnosti - k dodaniu výrobku. Doba než spotrebiteľ poskytne potrebnú súčinnosť, sa nezapočítava do lehoty na vybavenie reklamácie. Táto lehota sa však aj v prípade, že je tovar potrebné odoslať na posúdenie, počíta od okamihu uplatnenia reklamácie, nie odo dňa doručenia na pôsobisko.. Po uplynutí tejto lehoty sa Kupujúcemu-spotrebiteľovi priznávajú rovnaké práva akoby sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy. Lehota 30 dní nie je záväzná voči Kupujúcemu-podnikateľmi. 

10. V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

11. Reklamácia bude vybavená reklamačným odborníkom eshope MAXMAX.cz (§ 19 ods. 2 zákona o ochrane spotrebiteľa) alebo poverenou osobou určenou na oprave (§ 2172 Občianskeho zákonníka).

12. UPOZORNENIE: Reklamovaný tovar neodosielajte späť na našu adresu. Vyplňte reklamačný formulár a čakajte na potvrdenie a inštrukcie nášho reklamačného oddelenia.

13. V prípade neprevzatia tovaru v rámci reklamácie (nový tovar, opravený tovar) bude tovar uskladnený a môže byť po zákazníkovi požadovaný poplatok za skladné.

14. Uplatňovanie reklamácií v dobe mimoriadnej situácie

Spotrebiteľom v dobe mimoriadnej situácie doporučujeme, aby postupovali predovšetkým s ohľadom na vlastné zdravie a zdravie ďalších osôb. Vybavovanie záležitostí, ktoré nie sú úplne nevyhnutne nutné, doporučujeme odložiť na dobu po ukľudnení situácie, kedy se prevádzka podnikateľov vráti do bežného režimu.

Krízové opatrenia problematiku uplatňovania a vybavovania reklamací špecificky neupravují. Pri výkone práv v dobe núdzového stavu by k sebe účastníci zmluvného vzťahu mali pristupovať ohľaduplne, s trpezlivosťou a prihliadnutím k mimoriadnej situácii, v ktorej sa druhá strana môže nachádzať, napr. v súvislosti s núteným uzavretím prevádzky , nedostatkom zamestnancov, ktorí musia doma strážiť deti, sú v karanténe apod.  Napr. urputné trvanie na vybavovaní reklamácií spotrebného tovaru, ktorý nie je nepostrádateľný, v bežných lehotách a odstupovanie od zmluvy v prípade, že z dôvodu núdzového stavu nemohla byť reklamácia vybavená, môže mať povahu jednania v rozpore s dobrými mravmi, ktorému nie je priznaná právna ochrana.

Urputný výkon práva alebo iný postup v rozpore s dobrými mravmi nepožívá právnej ochrany, také jednanie nemá právne účinky. 

V. Dodacie podmienky

1. Tovar, ktorý má predávajúci vedený ako "skladom", je kupujúcemu v Českej alebo Slovenskej republike zasielaný na adresu uvedenú v objednávke spravidla v lehote 2 až 5 pracovných dní od prijatia objednávky (platí pre objednávky expedované na dobierku). Doba dodania sa môže predĺžiť s ohľadom na kapacitné možnosti prepravcu. Pokiaľ si kupujúci zvolí platbu bankovým prevodom, je tento tovar odosielaný príjemcovi až po zaplatení kúpnej ceny na účet predajcu. Pokiaľ sa tovar zákazníkovi vyrába alebo upravuje takzvane "na mieru" (napr. postele, nábytok, vybrané dekorácie, metrážové koberce ...), prípadne je naskladňovanie až na základe vzniknutej objednávky, pohybuje sa obvyklá doba expedície od 3 pracovných dní do 3 týždňov . Na dobu dodania konkrétneho typu tovaru je vždy zákazník upozornený v popise produktu. Faktúru obdrží zákazník spoločne s tovarom, príp. e-mailom. Ak nebude možné v uvedených termínoch tovar vyexpedovať, oznámi to predávajúci kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu, písomne ​​alebo telefonicky.

2. K distribúcii tovaru k zákazníkom v Českej a Slovenskej republike využívame služieb týchto prepravných spoločností: Geis, GLS, InTime, DPD, TOPTRANS, PPL, Česká pošta, rozvoz spoločnosti MAXMAX.cz, s.r.o. (Spoločnosť bude vybraná podľa povahy tovaru).

3. Zasielanie tovaru mimo územia Českej a Slovenskej republiky je riešené individuálne.

4. Kupujúci má právo vo svojom objednávke zvoliť osobný odber tovaru na adrese sídla Kupujúceho: Prakšická 1338, Uherský Brod. Odber je možný iba v otváracích hodinách: pondelok - piatok 8.00 - 15.30 hod (výdajné miesto sa nachádza v susednom objekte vedľa sídla spoločnosti na adrese: Prakšická 929). Akonáhle je tovar pripravený na osobný odber, bude Kupujúci o tejto skutočnosti informovaný telefonicky alebo e-mailom.

VI. Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu


1. Kupujúci - spotrebiteľ má právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.
Subjektom mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov je Česká obchodná inšpekcia (Štěpánská 44, 110 00 Praha 1; www.coi.cz)

VII. Ostatné

1.
V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady ( popis závady vrátane fotodokumentácie, v komplikovanějších prípadoch fyzické prijatie reklamovaného tovaru ). Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.
2. V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

JE ZAKÁZANÉ KOPÍROVANIE VŠETKÝCH FOTOGRAFIÍ A TEXTOV E-SHOPu

 

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 24.1.2022 a nahradzujú všetky predchádzajúce znenia. Zmeny Obchodných podmienok vyhradené.